Компанія «Український Рітейл» (Дніпро), що входить до групи СКМ Ріната Ахметова й розвиває торговельну мережу «Брусничка», запускає систему складського аутсорсингу. Про це пише Інтерфакс-Україна з посиланням на повідомлення компанії.
«У даний момент компанія «Український Рітейл» має два склади – склад сухої продукції і так званий холодний склад... Прийнято рішення запустити аутсорсинговий склад глибокої заморозки. Упевнений, що це нововведення дозволить поліпшити доставку базових товарів – м'яса й риби, необхідних для щоденної покупки», – повідомив директор компанії «Український Рітейл» Сергій Бєляєв.
Він додав, що продукцію окремих категорій розподілятимуть по магазинах торгової мережі за допомогою вантажних автомобілів-рефрижераторів, що надасть підрядна організація.
За даними компанії, за допомогою автопарку аутсорсингової організації транспортуватимуть товари глибокої заморозки, які вимагають особливих умов перевезення при температурі від -20 С до +6 С.
«Це дозволить компанії розширити коло постачальників окремих категорій продукції, а також оптимізувати систему доставки товарів у магазини, що означає завжди своєчасну появу товарів на полицях фрешмаркетів», – зазначив Беляев.
Нагадаємо: «Український Рітейл» за 2018 рік відкрив шість нових магазинів торгової мережі «Брусничка» – у Харкові, Дніпрі, Кривому Розі, Кам'янському (Дніпропетровська обл.), Новій Водолазі (Харківська обл.) і Білицькому (Донецька обл.).
«Український Рітейл» заснований у 2006 році, здійснює розвиток торговельної мережі під ТМ «Брусничка» у форматі «біля будинку». За результатами 2017 року компанія посіла сьоме місце серед українських торгових мереж за кількістю магазинів. На січень 2019 року мережа фрешмаркетів «Брусничка» налічує 103 магазини в Донецькій, Харківській, Дніпропетровській, Луганській, Запорізькій та Полтавській областях.
Раніше Mind писав, що Ахметов купив металургійний завод у Кривому Розі.
А про те, як продовольчий ритейл мігрує в Західну Україну, читайте у нашому матеріалі.