Російські інтернет-тролі, схоже, змінюють стратегію втручання в президентські вибори в США у 2020 році. Про це повідомляє Bloomberg.
Зазначається, що цього разу замість створення власного контенту, вони зосереджуватимуться на поширенні та посиленні різних політичних поглядів у соціальних мережах за допомогою коментарів із підробних акаунтів.
Пов’язане з Кремлем Агентство інтернет-досліджень («фабрика тролів» Євгена Пригожина) може увійти до числа тих, хто спробує обійти безпекові заходи, впроваджені Facebook та Twitter для відстеження та видалення фейкового контенту, створеного хакерами.
«Замість того щоб самим створювати контент, ми бачимо, вони підсилюють уже наявний», – сказав агентству директор з аналізу оперативної інформації компанії FireEye Inc. Джон Хультквіст. У такому випадку запропонована тролями інформація не обов'язково розцінюватиметься як недостовірна і не підпадатиме під введені Facebook і Twitter обмеження, пояснив він.
Ще одним методом, яким користуються хакери, є злам пристроїв задля створення з них великої кількості акаунтів та облікових записів у соціальних мережах. Саме ці фейкові акаунти й використовуються для поширення коментарів, що сіють сумніви щодо майбутніх президентських виборів.
Видання наголошує, що ці техніки не є новими, але експерти помітили, що тролі активно почали їх застосовувати саме перед виборами в США.
Минулого тижня директор ФБР Крістофер Рей заявив, що соціальні мережі залишаються основним засобом впливу іноземних гравців на вибори в США і бюро працює над вирішенням цієї проблеми.
«Той факт, що це практично не слабшає і тільки посилюється під час виборчих циклів, – це злісна кампанія з поширення іноземного впливу, особливо з використанням соціальних мереж, – сказав Рей. – Це продовжується, і ми готуємося до того, щоб це триватиме і зростатиме до 2020 року».
На російських тролів зважають не лише у США, а й в Україні. Зокрема, Google та Facebook уже зараз готуються до провокацій. Більше про те, яких маніпуляцій варто чекати в соцмережах та які кроки здійснюють технологічні гіганти, можна дізнатися з матеріалу Mind «Вибори 2019: як Facebook і Google боротимуться з політичними тролями в Україні».