Музичний стрімінговий сервіс Spotify звернувся до Єврокомісії зі скаргою на Apple. Про це в блозі компанії розповів засновник Spotify Деніел Ек, пише vs.ru.
Spotify запустила цілий сайт під назвою Time to Play Fair («Час грати по-чесному»), який присвячено історії розвитку конфлікту між Spotify та Apple. Відвідувачі сайту можуть наочно побачити, як Apple не дозволяла голосовим помічникам Siri і HomePod запускати Spotify, відхиляла додатки для Apple Watch.
Згадується також, як Apple погрожувала видалити Spotify з App Store. А пізніше заборонила рекомендувати подкасти після того, як Spotify купив дві компанії з цієї сфери.
Також Apple не схвалювала оновлення програми через те, що Spotify пропонувала користувачам купити платну підписку в обхід платіжної системи і комісій Apple.
У компанії також згадали, як в лютому цього року Apple порушила власні правила і відправила рекламу з промо Apple Music користувачам iPhone. При цьому компанія чинила перешкоди для будь-якої реклами Spotify: наприклад, Apple не схвалила оновлення додатка через слово Free («безкоштовно») на скріншотах в App Store, йдеться на сайті.
Apple вимагає, щоб Spotify та інші сервіси платили комісію в 30% за покупки, які користувачі здійснюють через платіжну систему Apple: наприклад, при переході з безкоштовної на платну преміум-підписку.
У Spotify пояснюють: через цю комісію сервісу доведеться підняти ціни для користувачів – і тоді вона буде вищою, ніж у конкуруючого Apple Music.
В останні роки Apple ввела в App Store правила, які обмежують вибір користувача – по суті, вона виступає в ролі регулятора, навмисно ставлячи в невигідне становище інших розробників додатків, стверджують в Spotify.
«Після безуспішних спроб вирішити проблеми безпосередньо з Apple, ми просимо ЄС вжити заходів для забезпечення чесної конкуренції», – зазначив засновник Spotify Деніел Ек
Раніше зʼявилася інформація, що сервіс Spotify буде створювати музичний плейліст на основі ДНК користувача. Щоправда критики назвали цю ідею расистською.