Spotify подала скаргу в ЄК на Apple через «нерівне» ставлення до сервісів у App Store
Музичний сервіс вимагає чесної конкуренції, щоб обмеження поширювалися на всі додатки однаково

Музичний стрімінговий сервіс Spotify звернувся до Єврокомісії зі скаргою на Apple. Про це в блозі компанії розповів засновник Spotify Деніел Ек, пише vs.ru.
Spotify запустила цілий сайт під назвою Time to Play Fair («Час грати по-чесному»), який присвячено історії розвитку конфлікту між Spotify та Apple. Відвідувачі сайту можуть наочно побачити, як Apple не дозволяла голосовим помічникам Siri і HomePod запускати Spotify, відхиляла додатки для Apple Watch.
Згадується також, як Apple погрожувала видалити Spotify з App Store. А пізніше заборонила рекомендувати подкасти після того, як Spotify купив дві компанії з цієї сфери.
Також Apple не схвалювала оновлення програми через те, що Spotify пропонувала користувачам купити платну підписку в обхід платіжної системи і комісій Apple.
У компанії також згадали, як в лютому цього року Apple порушила власні правила і відправила рекламу з промо Apple Music користувачам iPhone. При цьому компанія чинила перешкоди для будь-якої реклами Spotify: наприклад, Apple не схвалила оновлення додатка через слово Free («безкоштовно») на скріншотах в App Store, йдеться на сайті.
Apple вимагає, щоб Spotify та інші сервіси платили комісію в 30% за покупки, які користувачі здійснюють через платіжну систему Apple: наприклад, при переході з безкоштовної на платну преміум-підписку.
У Spotify пояснюють: через цю комісію сервісу доведеться підняти ціни для користувачів – і тоді вона буде вищою, ніж у конкуруючого Apple Music.
В останні роки Apple ввела в App Store правила, які обмежують вибір користувача – по суті, вона виступає в ролі регулятора, навмисно ставлячи в невигідне становище інших розробників додатків, стверджують в Spotify.
«Після безуспішних спроб вирішити проблеми безпосередньо з Apple, ми просимо ЄС вжити заходів для забезпечення чесної конкуренції», – зазначив засновник Spotify Деніел Ек
Раніше зʼявилася інформація, що сервіс Spotify буде створювати музичний плейліст на основі ДНК користувача. Щоправда критики назвали цю ідею расистською.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].