Міжнародний аеропорт Ужгород (Закарпатська область) після тривалого періоду тиші в п'ятницю відновив прийом регулярних рейсів, першим з яких став авіарейс Київ-Ужгород.
Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook президент України Петро Порошенко
«Перший маленький крок для розвитку туризму у Закарпатті зроблений! Сьогодні в Ужгороді зустріли відновлений регулярний рейс Київ-Ужгород. Аеропорт в Ужгороді запрацював», – написав Порошенко.
Перший маленький крок для розвитку туризму у Закарпатті зроблений! Сьогодні в Ужгороді зустріли відновлений регулярний...
Опубликовано Петро Порошенко Пятница, 15 марта 2019 г.
Наразі, сайт аеропорту та його сторінка у соцмережах не працює. Відстежувати рейси можна за загальними он-лайн табло, доступними в мережі інтернет.
Відновлення роботи аеропорту Порошенко анонсував ще на початку березня 2019 року у Twitter.
Після домовленостей з Президентом Словаччини Кіскою відновлюємо регулярне авіасполучення з Ужгородом. Аеропорт Ужгорода запрацює! Починаємо 15 березня з одного рейсу на тиждень сполученням Київ-Львів-Ужгород авіакомпанії «Мотор Січ». Впевнений у перспективах розвитку летовища. pic.twitter.com/XnHxSUcv6V
– Петро Порошенко (@poroshenko) March 1, 2019
Авіакомпанія «Мотор Січ» раз на тиждень буде здійснювати рейс сполученням «Київ-Львів-Ужгород».
Міжнародний аеропорт Ужгород – єдиний на Закарпатті аеропорт припинив роботу у лютому 2016 року, коли Державіаслужба призупинила дію його сертифіката на обслуговування пасажирських авіарейсів у зв’язку з виявленими порушеннями правил безпеки.
Специфікою ужгородського аеропорту є те, що літаки злітають і заходять на посадку через повітряний простір сусідньої держави, Словаччини, і про вирішення проблеми із диспетчерським супроводом при злеті та посадці літаків треба домовлятися на міждержавному рівні.
Нагадаємо: наприкінці 2017 року турецький туроператор «Calypso Tour Ua» зацікавився аеропортом Ужгород і планував вже з 2018 року відкрити авіасполучення між Ужгородом і Анталією.
Про те, за яких умов авіакомпаніям стане цікаво розвивати напрям внутрішніх первезень, читайте у матеріалі Mind «Літати не шкідливо: чи є перспективи у внутрішніх авіаперевезень».