Регулятори безпеки польотів у США попередньо схвалили оновлене програмне забезпечення та зміни до програм навчання пілотів для літаків Boeing 737 MAX, повідомляє The Wall Street Journal.
Нове ПЗ спрямоване на усунення проблем з системою управління польотом, які могли призвести до катастрофи літака 737 MAX в Ефіопії 10 березня та ще однієї катастрофи літака цієї моделі у жовтні 2018 року в Індонезії.
Як повідомляє WSJ з посиланням на документи Федерального управління цивільної авіації США (FAA), в результаті перегляду ПЗ «автоматизована система запобігання звалювання на крило (MCAS) стане менш агресивною і більш керованою пілотами». При цьому система не буде реагувати на неправдиві свідчення одного чи двох датчиків.
За інформацією видання, нова система дозволить автоматично опустити носову частину літака тільки не більше ніж на 10 секунд.
У програмі підготовки пілотів також відбудуться зміни. Зокрема, тренування тепер будуть базуватися на інтерактивній інструкції на ноутбуках з інформацією про те, коли під час самостійного управління лайнером вмикається система автопілота, а коли вимикається.
При цьому джерело видання зазначило, що оновлення ПЗ для Boeing 737 MAX все ще може переглядатися і доповнюватися, а терміни його схвалення поки невизначені.
Нагадаємо, за останні півроку літаки цього типу двічі зазнали аварії, упавши невдовзі після зльоту. Після катастрофи в Ефіопії, внаслідок якої загинуло 157 людей, заборону на польоти цих літаків в своєму повітряному просторі ввели майже всі країни світу.
За даними CNN, ринкова вартість американської корпорації Boeing в березні зменшилася більш ніж на $40 млрд після авіакатастрофи. Курси акцій Boeing знизилися майже на 18%.
Раніше стало відомо, що капітан літака, який зазнав катастрофи в Ефіопії, не тренувався на симуляторі Boeing 737 MAX.
Нагадаємо, Boeing втратив багатомільярдний контракт через нещодавні авіакатастрофи.