Тільки 2018 року компанія Boeing витратила $15 млн на лобіювання своїх інтересів у Конгресі, в Федеральному агентстві цивільної авіації (FAA) і в інших федеральних агентствах. Про це повідомляє Washington Post, на яку посилається FinMarket.
Стверджується, що компанія найняла зовнішніх лобістів, щоб просунути питання послаблення нагляду.
Завдяки цьому за 4 тижні до того, як у жовтні 2018 року літак Lion Air розбився в Індонезії, Конгрес прийняв «малопомітні положення», які дали Boeing ще більше влади, демонструючи вплив компанії у Вашингтоні.
«Це була ще одна перемога, компанія змусила федеральний уряд делегувати їй все більше і більше обов'язків із безпеки, за якими мала стежити сама FAA, а не авіавиробник», – підкреслює видання.
Уточнюється, що ці положення були частиною ширшого законопроекту про фінансування FAA, підписаного президентом Трампом у жовтні.
Відповідно до цього закону, приватні компанії можуть впливати на правила, у яких описується роль агентства FAA в затвердженні проектів. Також створюється «консультативний комітет» із представників галузі, який встановлює показники, які FAA має «застосовувати і відстежувати».
Безпека Boeing-737 MAX була поставлена під сумнів після того, як менш ніж за 5 місяців два літаки цього типу зазнали катастрофи.
Наприкінці жовтня 2018 року Boeing-737 MAX 8 впав у море незабаром після вильоту з аеропорту Джакарти. Загинули всі 189 осіб, що знаходилися на борту.
10 березня Boeing-737 Max 8 авіакомпанії Ethiopian Airlines зазнав аварії, авіакатастрофа забрала життя 157 людей.
У результаті більшість країн світу заборонили польоти літаків цього типу у своєму повітряному просторі, авіакомпанії відмовилися від їхнього використання, а також анулювали раніше зроблені замовлення на придбання.
Нагадаємо: напередодні в США попередньо схвалили оновлення програмного забезпечення для Boeing 737 MAX