Антимонопольний комітет України відкрив справу щодо можливих порушень конкурентного законодавства авіакомпанією «Міжнародні авіалінії України» та іншими авіаперевізниками. Про це пише Економічна правда з посиланням на заяву голови Київського обласного територіального відділення АМКУ Олексія Хмельницького.
Причиною цього рішення стало запровадження МАУ нових правил перевезення багажу.
«В обґрунтування таких змін компанії посилаються на необхідність забезпечення дешевизни квитків.
Але МАУ ніколи не позиціонував себе як перевізник–лоукостер», – зауважив Хмельницький.
Він додав, що запровадження МАУ нових умов до перевезення ручного багажу ніяк не вплинуло на ціну квитків та якість послуг.
Нагадаємо, нові правила перевезення багажу та ручної поклажі стали чинними з 15 січня 2019 року.
Згідно з ними, пасажири, які придбали квитки, у вартість яких не входить перевезення зареєстрованого багажу, можуть взяти з собою на борт літака лише 1 місце ручної поклажі вагою до 7 кг і розмірами не більше ніж 55х40х20 см, а також верхній одяг і парасольку. Крім того, кожен пасажир МАУ, незалежно від класу обслуговування та тарифу, за яким він придбав свій квиток, отримає можливість взяти з собою ще одну додаткову одиницю ручної поклажі вагою до 5 кг і розмірами не більше ніж 40x30x10 см, попередньо сплативши за її провезення збір у розмірі 15 євро. Будь-які додаткові особисті речі, наприклад, пакети Duty Free, ноутбук, преса для читання, фотоапарат, бінокль, портплед повинні бути упаковані в місце ручної поклажі.
В АМКУ зазначили, що дослідження стосується не тільки ознак порушення конкурентного законодавства українською компанією МАУ, а й інших авіаперевізників, серед них – Ryanair та Wizz Air.
АМКУ нагадав, що вчинення дій, визначених законом як недобросовісна конкуренція, тягне за собою накладання штрафу в розмірі до 5% доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) суб'єкта господарювання за останній звітній рік.
Раніше Mind писав, що МАУ поповнила флот ще одним літаком.