Швейцарський суд підтримав компанію Swatch Group у суперечці з Apple щодо використання слогану «Tick different», який американський технологічний гігант вважає надто схожим на його власний «Think different». Про це повідомляє Reuters.
Суд не підтримав Apple, оскільки, на його думку, її рекламна кампанія зі салоганом все одно не була надто популярною у Швейцарії, щоб вимагати її захисту.
У своєму рішенні Федеральний адміністративний суд також додав, що американська компанія не надала достатньої кількості документів для ведення справи.
Рекламну кампанію зі слоганом «Think Different» Apple вела з 1997 по 2002 рік, вона була відповіддю на слоган Think від IBM.
Слоган «Tick different» Swatch придумала для реклами годинників із підтримкою безконтактних платежів через NFC. Після скарги від Apple в компанії сказали, що ця фраза – відсилання до кампанії Swatch із 1980-х років зі слоганом «Always different, always new».