Apple не змогла через суд заборонити Swatch використовувати свій слоган
Виробник iPhone вважає, що слоган Swatch надто схожий на його власний

Швейцарський суд підтримав компанію Swatch Group у суперечці з Apple щодо використання слогану «Tick different», який американський технологічний гігант вважає надто схожим на його власний «Think different». Про це повідомляє Reuters.
Суд не підтримав Apple, оскільки, на його думку, її рекламна кампанія зі салоганом все одно не була надто популярною у Швейцарії, щоб вимагати її захисту.
У своєму рішенні Федеральний адміністративний суд також додав, що американська компанія не надала достатньої кількості документів для ведення справи.
Рекламну кампанію зі слоганом «Think Different» Apple вела з 1997 по 2002 рік, вона була відповіддю на слоган Think від IBM.
Слоган «Tick different» Swatch придумала для реклами годинників із підтримкою безконтактних платежів через NFC. Після скарги від Apple в компанії сказали, що ця фраза – відсилання до кампанії Swatch із 1980-х років зі слоганом «Always different, always new».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].