Гендиректор Boeing Денніс Меленберг заявив, що компанія провела майже 100 випробувань оновленого ПЗ для лайнерів 737 MAX. Про це повідомляє The Wall Street Journal.
За його словами, нове ПЗ для Boeing 737 MAX має гарантувати те, що інциденти, пов'язані з катастрофою в Ефіопії, більше не повторяться.
«Наші інженери й техніки невпинно працювали у взаємодії з Федеральним авіаційним управлінням США і замовниками, щоб завершити і встановити оновлення програмного забезпечення. Воно повинно гарантувати, що такі інциденти більше не повторяться», – наводить слова Меленберга газета.
Він не уточнив, коли оновлення MCAS планується впровадити, щоб пройти сертифікацію і відновити польоти 737 MAX.
Напередодні газета повідомила, що Boeing і Федеральне авіауправління США планують отримати схваленням інших країн при відновленні польотів лайнерів 737 MAX. За даними видання, американське відомство сформувало групу за участю представників Бразилії, Китаю, Євросоюзу, Канади, Індонезії та ОАЕ.
Повідомлялося, що Boeing не отримав жодного замовлення на літаки 737 MAX після катастрофи в Ефіопії.
Також стало відомо, що з початку 90-х було зафіксовано не менше 140 випадків виходу з ладу датчика, який став причиною падіння Boeing 737 Max.
Як повідомлялося, 10 березня літак авіакомпанії Ethiopian Airlines Boeing 737 MAX, що виконував рейс з Аддіс-Абеби в Найробі, зазнав аварії незабаром після зльоту. У катастрофі загинули всі 149 пасажирів і 8 членів екіпажу. Це друга катастрофа за участю Boeing 737 MAX менш ніж за п'ять місяців. Наприкінці жовтня літак того ж типу індонезійської Lion Air впав у море, загинули всі 189 людей на борту.