З початку 90-х було зафіксовано не менше 140 випадків виходу з ладу датчика, який став причиною падіння Boeing 737 Max
Саме датчик кута атаки став причиною падіння двох літаків Boeing 737 MAX 8 в Індонезії та Ефіопії

Падіння двох літаків Boeing 737 Max, які сталися в Індонезії та Ефіопії, привернули загальну увагу до маловідомого пристрою, який вийшов із ладу, викликавши ланцюгову реакцію, яка призвела до масштабних авіатрощ.
Згідно з оглядом загальнодоступних баз даних, проведених Bloomberg, з початку 1990-х було зафіксовано не менше 140 випадків, коли датчики кута атаки на американських літаках було пошкоджені через злітно-посадкові смуги, наземне обладнання або птахів. Про це повідомляє Daily Beast.
Принаймні у 25 випадках пошкодження цього датчика, який встановлено на носі літака, призводить до активації автоматичної системи MCAS, які вирівнює положення лайнера в повітрі та корегує кут його нахилу. Тоді передня частина літака починає нахилятися вниз, що призводить до незворотного пікірування.
Наразі систему MCAS, яка є особливістю нових Boeing 737 Max, ретельно вивчають.
«Враховуючи велику кількість пілотних звітів та невідомих нам моментів, з якими ми маємо справу в цих двох аваріях, це важлива область для розслідування», – сказав Джеймс Холл, екс-голова Національної ради з безпеки транспорту США.
Федеральна авіаційна адміністрація США (FAA) також знає про проблеми з несправними датчиками.
«У межах нагляду FAA за безперервною експлуатаційною безпекою системи безпеки польотів у нашій країні агентство продовжує відстежувати, збирати й оцінювати всю доступну інформацію і дані, що стосуються характеристик літаків і пов’язаних з ними компонентів», – йдеться в заяві агентства.
Раніше президент корпорації Boeing Денніс Мюленбург визнав, що причиною падіння двох літаків Boeing 737 MAX 8 в Індонезії та Ефіопії стала відмова програмного забезпечення. За його словами, в обох польотах вирішальну роль зіграла система доповнення характеристик маневрування MCAS.
До цього ЗМІ з посиланням на власні джерела повідомляли, що датчики кута атака лайнера було пошкоджено внаслідок зіткнення зі стороннім об’єктом.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].