На Одеській залізниці розпочався пілотний проект, у якому беруть участь термінал компанії «Рісойл», «Трансбалктермінал», а також компанія «Метінвест». Проект покликаний оптимізувати вантажопотік, враховуючи нинішню пропускну спроможність припортових станцій, передає elevatorist.
Про це на конференції «Зерно Причорномор'я» розповів начальник відділу логістики «Рісойл Термінал» Олександр Топирік.
«Суть проекту полягає в тому, що термінали й порти надають інформацію залізниці про очікувані суднозаходи, про наявність вільних ємностей для зерна і про необхідність підвезення тієї чи іншої зернової культури. Залізниця зі свого боку забезпечує підвезення необхідної культури в потрібному обсязі. При цьому вагонопоток через припортові станції оптимізується, збільшується вивантаження терміналів і знижується обіг вагонів», – пояснив Топирік.
За його словами, таку схему роботи було б добре випробувати всюди, а не тільки на Одеській залізниці. Тому що навіть при ідеальних умовах – наявності вантажу, вагонів, тяги – пропускна здатність припортових станцій обмежена.
«На цей момент відсутня єдине інформаційне поле щодо взаємодії залізниці й терміналів або портів», – зазначив фахівець.
Нагадаємо: «Укрзалізниця» збільшила ціни на вантажні перевезення на 14,2%. Це перший етап на шляху до запровадження постійно діючої моделі автоматичної індексації тарифів на індекс цін виробників промпродукції.
Про те, чому зернотрейдери йдуть із залізниці і чи має «Укрзалізниця» шанси їх повернути, читайте в колонці заступника гендиректора з логістики ТОВ «ТД Дельта Вілмар» Валерія Ткачова, спеціально для Mind.