Компанія Amazon заявила, що збирається закрити свій онлайн-магазин у Китаї до 18 липня. Про це повідомляє Reuters.
Онлайн-ритейлер зосередиться на продажі в КНР зарубіжних товарів та хмарних послуг.
Видання наголошує, що цей крок підкреслює, наскільки китайські конкуренти в галузі е-комерції ускладнили розвиток ринку Amazon у Китаї. За даними аналітичної компанії iResearch Global, минулого року Alibaba Group Holding та JD.com контролювали 82% китайського ринку електронної комерції.
Прес-секретар Amazon повідомив, що наразі компанія інформує своїх клієнтів, що з середини липня торговий майданчик Amazon.cn не працюватиме.
«Продавці, зацікавлені в продовженні продажів на Amazon за межами Китаю, зможуть це робити через Amazon Global Selling», – додав він.
Зазначається, що покупці Amazon із Китаю зможуть і надалі робити замовлення з США, Британії, Німеччини та Японії через глобальний торговий майданчик.
В Amazon повідомили, що компанія продовжить інвестувати та зростати в Китаї через Amazon Global Store, Global Selling, електронні книги Kindle та підрозділ хмарних обчислень Amazon Web Services.