Не витримала конкуренції: Amazon закриває свій магазин в Китаї

Торговий майданчик Amazon.cn припинить роботу до 18 липня

фото Shutterstock

Компанія Amazon заявила, що збирається закрити свій онлайн-магазин у Китаї до 18 липня. Про це повідомляє Reuters.

Онлайн-ритейлер зосередиться на продажі в КНР зарубіжних товарів та хмарних послуг.

Видання наголошує, що цей крок підкреслює, наскільки китайські конкуренти в галузі е-комерції ускладнили розвиток ринку Amazon у Китаї. За даними аналітичної компанії iResearch Global, минулого року Alibaba Group Holding та JD.com контролювали 82% китайського ринку електронної комерції.

Прес-секретар Amazon повідомив, що наразі компанія інформує своїх клієнтів, що з середини липня торговий майданчик Amazon.cn  не працюватиме.

«Продавці, зацікавлені в продовженні продажів на Amazon за межами Китаю, зможуть це робити через Amazon Global Selling», – додав він.

Зазначається, що покупці Amazon із Китаю зможуть і надалі робити замовлення з США, Британії, Німеччини та Японії через глобальний торговий майданчик.

В Amazon повідомили, що компанія продовжить інвестувати та зростати в Китаї через Amazon Global Store, Global Selling, електронні книги Kindle та підрозділ хмарних обчислень Amazon Web Services.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS