Не витримала конкуренції: Amazon закриває свій магазин в Китаї
Торговий майданчик Amazon.cn припинить роботу до 18 липня

Компанія Amazon заявила, що збирається закрити свій онлайн-магазин у Китаї до 18 липня. Про це повідомляє Reuters.
Онлайн-ритейлер зосередиться на продажі в КНР зарубіжних товарів та хмарних послуг.
Видання наголошує, що цей крок підкреслює, наскільки китайські конкуренти в галузі е-комерції ускладнили розвиток ринку Amazon у Китаї. За даними аналітичної компанії iResearch Global, минулого року Alibaba Group Holding та JD.com контролювали 82% китайського ринку електронної комерції.
Прес-секретар Amazon повідомив, що наразі компанія інформує своїх клієнтів, що з середини липня торговий майданчик Amazon.cn не працюватиме.
«Продавці, зацікавлені в продовженні продажів на Amazon за межами Китаю, зможуть це робити через Amazon Global Selling», – додав він.
Зазначається, що покупці Amazon із Китаю зможуть і надалі робити замовлення з США, Британії, Німеччини та Японії через глобальний торговий майданчик.
В Amazon повідомили, що компанія продовжить інвестувати та зростати в Китаї через Amazon Global Store, Global Selling, електронні книги Kindle та підрозділ хмарних обчислень Amazon Web Services.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].