Британський Національний центр кібербезпеки опублікував результати дослідження, у якому визначив паролі, які хакери зламують найчастіше. Про це йдеться на сайті організації.
Дослідження показало, що лише 15% знають, як себе захистити в кіберпросторі; 89% респондентів здійснюють покупки через інтернет (39% із них кожного тижня); 61% перевіряє свої соціальні мережі щоденно; 70% використовують паролі для смартфонів та планшетів.
Організація також опублікувала окремий аналіз 100 000 паролів, які частіше за все зламують хакери.
Найчастіше, за даними дослідження, користувачі використовують назви футбольних команд, імена музикантів, комбінацію 123456 та qwerty.
Топ-10 найбільш широковживаних паролів серед жертв зламування виглядає так:
Легко хакерам зламувати й паролі, у яких користувачі використовують імена музикантів: blink182 (285 706), 50cent (191 153), eminem (167 983), metallica (140 841) та slipknot (140 833).
Не надто надійним виявилося й використання імен вигаданих героїв: superman (333,139), naruto (242,749), tigger (237,290, pokemon (226,947) та batman (203,116).
Технічний директор NCSC, доктор Ян Леві, наголосив, що організація опублікувала багато легких способів, як убезпечити свої акаунти та пристрої від сторонніх втручань. Зокрема, він порадив повторно не використовувати одні й ті самі паролі, вигадувати паролі, які важко відгадати (він порадив комбінувати три випадкових слова). Також добре обирати складні паролі, що складаються з літер, цифр та символів. Гарним способом убезпечити себе є двохфакторна аутентифікація.
«Кібербезпека – серйозна проблема, але є кілька простих дій, які кожен може зробити, щоб захиститися від хакерів. Ми не повинні полегшувати їм життя, тому вибір надійного пароля для вашого облікового запису є чудовим практичним кроком», – наголосила Марго Джеймс, міністр департаменту з питань цифрових технологій, засобів масової інформації та спорту.
NCSC сподівається знизити ризик нових зламів, підвищуючи поінформованість громадян про те, як зловмисники використовують паролі, що легко вгадати.