Південнокорейська Hyundai Motor прозвітувала, що чистий прибуток компанії за результатами І кварталу 2019 року зріс на 30,4% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Про це повідомляє Euronews.
За січень – березень чистий прибуток автовиробника склав 954 млрд вон (835 млн).
Зазначається, що компанії вдалось досягти таких результатів завдяки покращенню бізнесу вдома та у США, що дало змогу компенсувати більш низькі продажі в Китаї.
Ріст прибутку з восьмирічного мінімуму, який було зафіксовано минулого року, відбувся після того, як Hyundai нещодавно оголосила про свої плани призупинити виробництво на найстаршому заводі в КНР, оскільки автовиробник бореться із своїми надлишковими потужностями.
Операційний прибуток виріс на 21%, до 825 млрд вон ($722,1 млн), а виручка зросла на 7%, до 23,99 трлн вон ($21 млрд).
Продажі в І кварталі в Китаї впали на 19%, до найнижчого рівня від початку світового економічного спаду в 2009 році, через відсутність привабливих моделей і сильного брендингу на тлі зростаючої конкуренції з боку місцевих і глобальних конкурентів
Нагадаємо: ще минулого року компанія пообіцяла оснащувати свої автівки сонячними панелями «з 2019 року», які доповнюватимуть традиційні двигуни внутрішнього згоряння, а також встановлюватимуться на гібридні та електричні авто.