Прибуток Hyundai зріс на 30% в І кварталі 2019 року
Автовиробнику вдалось компенсувати спад продажів у Китаї завдяки покращенню бізнесу вдома та у США

Південнокорейська Hyundai Motor прозвітувала, що чистий прибуток компанії за результатами І кварталу 2019 року зріс на 30,4% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Про це повідомляє Euronews.
За січень – березень чистий прибуток автовиробника склав 954 млрд вон (835 млн).
Зазначається, що компанії вдалось досягти таких результатів завдяки покращенню бізнесу вдома та у США, що дало змогу компенсувати більш низькі продажі в Китаї.
Ріст прибутку з восьмирічного мінімуму, який було зафіксовано минулого року, відбувся після того, як Hyundai нещодавно оголосила про свої плани призупинити виробництво на найстаршому заводі в КНР, оскільки автовиробник бореться із своїми надлишковими потужностями.
Операційний прибуток виріс на 21%, до 825 млрд вон ($722,1 млн), а виручка зросла на 7%, до 23,99 трлн вон ($21 млрд).
Продажі в І кварталі в Китаї впали на 19%, до найнижчого рівня від початку світового економічного спаду в 2009 році, через відсутність привабливих моделей і сильного брендингу на тлі зростаючої конкуренції з боку місцевих і глобальних конкурентів
Нагадаємо: ще минулого року компанія пообіцяла оснащувати свої автівки сонячними панелями «з 2019 року», які доповнюватимуть традиційні двигуни внутрішнього згоряння, а також встановлюватимуться на гібридні та електричні авто.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].