Україна готова запропонувати вигідні транспортні маршрути своєю територією для сполучення Китаю з країнами Європи, а ще налагодити кооперацію між підприємствами України та Китаю з подальшою реалізацією продукції на ринках ЄС.
Про це йдеться в повідомленні на сайті Мінекономрозвитку.
Сьогодні, 25 квітня, у Пекіні (КНР) українська делегація на чолі з першим віце-прем’єр-міністром України – міністром економічного розвитку і торгівлі Степаном Кубівим взяла участь у Другому міжнародному форумі «Один пояс, один шлях».
«Україна є стратегічно важливим логістичним вузлом між Азією та Європою. Найкращий підхід до подальшої розбудови китайського експресу до Європи, про який говорить уряд КНР, – це створення маршрутів через Україну.
Ми пропонуємо китайським колегам спільний проектний портфель: розвиток портової інфраструктури, об’єктів альтернативної енергетики, будівництво автомобільних доріг та мостів, розвиток об’єктів залізниці та аеропортів, високі технології, співпрацю в аерокосмічній сфері, переробку агропродукції», – наголосив Кубів і додав, що китайські спеціалісти провели консультації з українськими колегами щодо участі України та КНР у розбудові Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту, що забезпечить доставлення вантажів із Китаю до країн ЄС.
«Україна готова запропонувати вигідні транспортні маршрути територією України для сполучення Китаю з країнами Європи, а ще налагодити кооперацію між підприємствами України й Китаю з подальшою реалізацією продукції на ринках ЄС. Ми також готові розвивати співробітництво з модернізації української промисловості та створювати спільні виробничі потужності. Фактично йдеться про створення підвалин для розбудови торговельного та промислового коридору Китай – Україна – ЄС», – зазначив Кубів.
Нагадаємо: Китай інвестував $90 млрд у країни, що приєдналися до ініціативи «Один пояс – один шлях». За 5 років обсяг торгівлі товарами між Китаєм і країнами вздовж «Поясу і шляху» досяг $6 трлн.
«Один пояс і один шлях» – глобальна ініціатива Уряду Китаю щодо торговельно-економічної, культурної та науково-технологічної співпраці. У рамках ініціативи розбудовується найбільш масштабний транспортно-логістичний проект ХХІ століття, який поєднає Китай та країни Західної Європи. У розвиток країн уздовж нового Шовкового шляху Китай планує до 2020 року інвестувати $800 млрд.