Продовольчий ритейлер «Фуршет» планує закрити 12−13 магазинів до кінця року. Про це повідомляє НВ Бізнес.
Наприкінці березня «Фуршет» налічував 64 супермаркети в 15 регіонах України, йдеться в дослідженнях компанії GT Partners Ukraine. Мережа відмовляється від найменш рентабельних магазинів і сконцентрується на модернізації тих, що залишилися, у кожен з яких може інвестувати близько $500 000.
Зараз ритейлер має намір оптимізувати свій портфель.
«Ми закриємо всі магазини, які розташовані далеко від наших логістичних центрів. Витрати на логістику дуже високі і можуть доходити до 10% від вартості товару. Водночас націнка на деяких продуктах становить 5%. Навіщо возити продукцію за 500−600 км у збиток», – говорить співвласник мережі Ігор Баленко.
«Фуршет» в останні роки поступово скорочував свою мережу. Наприкінці 2016 року мережа налічувала 81 магазин, наприкінці 2017-го – 75 супермаркетів, а в кінці 2018 року – 66 магазинів.
«Проблеми в ритейлера могли бути пов’язані з тривалими переговорами з банками. Частину капіталу було направлено на ці цілі», – вважає керуючий партнер Atlas Advisors Олексій Ращупкін.
«Фуршет» з 2013 до 2016 року концентрувався на переговорах зі своїми головними кредиторами – ПриватБанком, Кредитпромбанком, Райффайзен Банком Аваль, ОТП банком і Укрсиббанком. Сторонам вдалося досягти компромісу та знизити кредитний портфель на 78,8% – з $186,7 млн до $39,6 млн з урахуванням відсотків.
Нагадаємо: «Ашан Рітейл Україна» продала свої 20% акцій «Фуршета».
Детальніше про міграцію ритейлу в Західну Україну читайте в матеріалі Mind «Місць дедалі менше: чим загрожує міграція продовольчого ритейлу в Західну Україну».