За даними нового рейтингу найдорожчих брендів світу BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands на перше місце, потіснивши Google, вийшов Amazon.
Як повідомляє «Інтерфакс», вартість Amazon, яка за останні роки перетворилась в «бренд-екосистему» і розширилась на нові сегменти ринку, зросла за рік у півтора рази – до $315 млрд. У 2018 році Amazon був на третьому місці в списку.
Другий рядок у рейтингу цього році знову зайняла Apple ($309,5 млрд), а ось Google опустилась на третю сходинку ($309 млрд). Далі йдуть Microsoft, Visa, Facebook, Alibaba.
Всього в ренкінгу цього року 15 китайських компаній, в 2019 році в нього увійшли служба виклику таксі Didi Chuxing і виробник телефонів Xiaomi.
Ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2018 складається агентством Kantar Millward Brown на замовлення найбільшої рекламної компанії світу WPP. При складанні списку враховуються фінансові показники і відгуки споживачів. Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається щорічно з 2006 року.