Amazon обійшов Google і став найдорожчим світовим брендом

Amazon обійшов Google і став найдорожчим світовим брендом

За рік вартість бренду зросла в 1,5 раза, до $315 млрд

Amazon обійшов Google і став найдорожчим світовим брендом
фото Shutterstock

За даними нового рейтингу найдорожчих брендів світу BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands  на перше місце, потіснивши Google, вийшов Amazon.

Amazon, обійшов Google, і став найдорожчим світовим брендом

Як повідомляє «Інтерфакс», вартість Amazon, яка за останні роки перетворилась в «бренд-екосистему»  і розширилась на нові сегменти ринку, зросла за рік у півтора рази – до $315 млрд. У 2018 році Amazon був на третьому місці в списку.

Другий рядок у рейтингу цього році знову зайняла Apple ($309,5 млрд), а ось Google опустилась на третю сходинку ($309 млрд). Далі йдуть Microsoft, Visa, Facebook, Alibaba.

Всього в ренкінгу цього року 15 китайських компаній, в 2019 році в нього увійшли служба виклику таксі Didi Chuxing і виробник телефонів Xiaomi.

Ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2018 складається агентством Kantar Millward Brown на замовлення найбільшої рекламної компанії світу WPP. При складанні списку враховуються фінансові показники і відгуки споживачів. Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається щорічно з 2006 року.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло