Amazon обійшов Google і став найдорожчим світовим брендом
За рік вартість бренду зросла в 1,5 раза, до $315 млрд

За даними нового рейтингу найдорожчих брендів світу BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands на перше місце, потіснивши Google, вийшов Amazon.

Як повідомляє «Інтерфакс», вартість Amazon, яка за останні роки перетворилась в «бренд-екосистему» і розширилась на нові сегменти ринку, зросла за рік у півтора рази – до $315 млрд. У 2018 році Amazon був на третьому місці в списку.
Другий рядок у рейтингу цього році знову зайняла Apple ($309,5 млрд), а ось Google опустилась на третю сходинку ($309 млрд). Далі йдуть Microsoft, Visa, Facebook, Alibaba.
Всього в ренкінгу цього року 15 китайських компаній, в 2019 році в нього увійшли служба виклику таксі Didi Chuxing і виробник телефонів Xiaomi.
Ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2018 складається агентством Kantar Millward Brown на замовлення найбільшої рекламної компанії світу WPP. При складанні списку враховуються фінансові показники і відгуки споживачів. Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається щорічно з 2006 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].