НБУ створив підрозділ для захисту прав споживачів

Регулятор у зв'язку із затримкою прийняття закону про захист фінансових послуг створив спеціальний підрозділ

Фото Shutterstock

Національний банк України (НБУ) вважає своїм першочерговим завданням посилення захисту споживачів фінансових послуг та у зв'язку з затримкою прийняття закону про захист фінансових послуг створив спеціальний підрозділ для цього. Про це з посиланням на слова голови НБУ Якова Смолія пише Інтерфакс-Україна.

«Національний банк бере на себе відповідальність за захист прав споживачів фінансових послуг та створює спеціальний підрозділ, який буде займатися цими питаннями», – заявив він.

Смолій зазначив, що в Нацбанку дуже сподівалися, що в Україні запрацює реальна система захисту, що закріплена на законодавчому рівні, однак парламент вирішив інакше.

«Однак це не привід залишати людей наодинці з їхніми проблемами з банками і небанківськими фінустановами», – підкреслив глава центробанку.

За його словами, перш за все це дозволить врегулювати систему розкриття інформації про фінансові продукти та послуги.

Смолій також повідомив, що центробанк розробив стратегію фінансової грамотності.

У НБУ буде створено окремий підрозділ, що займатиметься саме зверненнями громадян, а також запущено Call-center і єдиний центр прийому громадян, щоб вони могли оперативно отримувати відповіді на свої питання.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS