Національний банк України (НБУ) вважає своїм першочерговим завданням посилення захисту споживачів фінансових послуг та у зв'язку з затримкою прийняття закону про захист фінансових послуг створив спеціальний підрозділ для цього. Про це з посиланням на слова голови НБУ Якова Смолія пише Інтерфакс-Україна.
«Національний банк бере на себе відповідальність за захист прав споживачів фінансових послуг та створює спеціальний підрозділ, який буде займатися цими питаннями», – заявив він.
Смолій зазначив, що в Нацбанку дуже сподівалися, що в Україні запрацює реальна система захисту, що закріплена на законодавчому рівні, однак парламент вирішив інакше.
«Однак це не привід залишати людей наодинці з їхніми проблемами з банками і небанківськими фінустановами», – підкреслив глава центробанку.
За його словами, перш за все це дозволить врегулювати систему розкриття інформації про фінансові продукти та послуги.
Смолій також повідомив, що центробанк розробив стратегію фінансової грамотності.
У НБУ буде створено окремий підрозділ, що займатиметься саме зверненнями громадян, а також запущено Call-center і єдиний центр прийому громадян, щоб вони могли оперативно отримувати відповіді на свої питання.