Європейський суд загальної юрисдикції відмовив концерну Adidas визнати захищеною торговою маркою три паралельні смужки. Про це повідомляє DW.
Згідно з вердиктом, концерн не зміг довести, що три смужки, що йдуть в будь-якому напрямку, володіють достатньою кількістю характерних особливостей.
В якості одного з аргументів суд навів, що Adidas надав в якості прикладів логотипи, виконані в різних колірних варіантах: як чорні смужки на білому тлі, так і білі смужки на чорному тлі.
Причиною судового розгляду стала суперечка між Adidas і бельгійською компанією, що використовує в якості логотипу дві паралельні смужки.
Щоб домогтися заборони на використання цього логотипу, Adidas мав підтвердити, що його власний логотип є захищеною торговою маркою.
Тим часом представник Adidas вже заявив, що під захист не підпадає тільки певне поєднання трьох смужок, тоді як інші поєднання, як і раніше, є власністю концерну.