ЄС не визнав логотип Adidas торговою маркою

Adidas судився з бельгійською компанією, яка використовувала дві паралельні смужки

фото www.flickr.com/photos/10651509@N08

Європейський суд загальної юрисдикції відмовив концерну Adidas визнати захищеною торговою маркою три паралельні смужки. Про це повідомляє DW.

Згідно з вердиктом, концерн не зміг довести, що три смужки, що йдуть в будь-якому напрямку, володіють достатньою кількістю характерних особливостей.

В якості одного з аргументів суд навів, що Adidas надав в якості прикладів логотипи, виконані в різних колірних варіантах: як чорні смужки на білому тлі, так і білі смужки на чорному тлі.

Причиною судового розгляду стала суперечка між Adidas і бельгійською компанією, що використовує в якості логотипу дві паралельні смужки.

Щоб домогтися заборони на використання цього логотипу, Adidas мав підтвердити, що його власний логотип є захищеною торговою маркою.

Тим часом представник Adidas вже заявив, що під захист не підпадає тільки певне поєднання трьох смужок, тоді як інші поєднання, як і раніше, є власністю концерну.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS