ЄС не визнав логотип Adidas торговою маркою

ЄС не визнав логотип Adidas торговою маркою

Adidas судився з бельгійською компанією, яка використовувала дві паралельні смужки

ЄС не визнав логотип Adidas торговою маркою
фото www.flickr.com/photos/10651509@N08

Європейський суд загальної юрисдикції відмовив концерну Adidas визнати захищеною торговою маркою три паралельні смужки. Про це повідомляє DW.

Згідно з вердиктом, концерн не зміг довести, що три смужки, що йдуть в будь-якому напрямку, володіють достатньою кількістю характерних особливостей.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

В якості одного з аргументів суд навів, що Adidas надав в якості прикладів логотипи, виконані в різних колірних варіантах: як чорні смужки на білому тлі, так і білі смужки на чорному тлі.

Причиною судового розгляду стала суперечка між Adidas і бельгійською компанією, що використовує в якості логотипу дві паралельні смужки.

Щоб домогтися заборони на використання цього логотипу, Adidas мав підтвердити, що його власний логотип є захищеною торговою маркою.

Тим часом представник Adidas вже заявив, що під захист не підпадає тільки певне поєднання трьох смужок, тоді як інші поєднання, як і раніше, є власністю концерну.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло