ЄС не визнав логотип Adidas торговою маркою
Adidas судився з бельгійською компанією, яка використовувала дві паралельні смужки

Європейський суд загальної юрисдикції відмовив концерну Adidas визнати захищеною торговою маркою три паралельні смужки. Про це повідомляє DW.
Згідно з вердиктом, концерн не зміг довести, що три смужки, що йдуть в будь-якому напрямку, володіють достатньою кількістю характерних особливостей.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
В якості одного з аргументів суд навів, що Adidas надав в якості прикладів логотипи, виконані в різних колірних варіантах: як чорні смужки на білому тлі, так і білі смужки на чорному тлі.
Причиною судового розгляду стала суперечка між Adidas і бельгійською компанією, що використовує в якості логотипу дві паралельні смужки.
Щоб домогтися заборони на використання цього логотипу, Adidas мав підтвердити, що його власний логотип є захищеною торговою маркою.
Тим часом представник Adidas вже заявив, що під захист не підпадає тільки певне поєднання трьох смужок, тоді як інші поєднання, як і раніше, є власністю концерну.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.