Відеосервіс YouTube готується запровадити важливі зміни на своїй платформі у зв'язку зі щораз більшою критикою через те, що компанія слабо реагує на контент, який сприяє розпалюванню ненависті, а також не може добитися адекватного контролю за контентом за участю дітей або призначеним для дитячої аудиторії. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на WSJ.
Керівництво YouTube обговорює можливість перенесення всього дитячого контенту в окремий самостійний продукт YouTube Kids, щоб мати можливість краще захищати дітей від небажаних відеоматеріалів.
Такий крок є досить ризикованим, оскільки напрям дитячих відео на YouTube є одним із найпопулярніших і приносить компанії мільйони доларів рекламного доходу, зазначають експерти.
Серед інших варіантів, які розглядає YouTube, – модифікація ПО для відключення в разі дитячого контенту можливості автоматичного запуску нового відео після завершення перегляду матеріалу. Така система рекомендацій дозволила YouTube збільшити кількість годин переглядів відео до рекордних рівнів, але водночас викликала претензії з боку батьків, які вважають, що це веде до додаткових витрат.
YouTube перетворився у впливовий медіамайданчик за останні роки, у компанії стверджують, що користувачі сервісу щодня переглядають в цілому близько 1 млрд годин контенту.
Потенційні зміни, які поки тільки обговорюються, можуть стати одними з найсерйозніших для відеосервісу. Проте в компанії зазначають, що з безлічі ідей щодо поліпшення YouTube «деякі так і залишаються ідеями».