YouTube розглядає можливість виділення дитячого контенту в окремий застосунок
Але в компанії наголошують, що з безлічі ідей щодо поліпшення відеосервісу «деякі так і залишаються ідеями»

Відеосервіс YouTube готується запровадити важливі зміни на своїй платформі у зв'язку зі щораз більшою критикою через те, що компанія слабо реагує на контент, який сприяє розпалюванню ненависті, а також не може добитися адекватного контролю за контентом за участю дітей або призначеним для дитячої аудиторії. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на WSJ.
Керівництво YouTube обговорює можливість перенесення всього дитячого контенту в окремий самостійний продукт YouTube Kids, щоб мати можливість краще захищати дітей від небажаних відеоматеріалів.
Такий крок є досить ризикованим, оскільки напрям дитячих відео на YouTube є одним із найпопулярніших і приносить компанії мільйони доларів рекламного доходу, зазначають експерти.
Серед інших варіантів, які розглядає YouTube, – модифікація ПО для відключення в разі дитячого контенту можливості автоматичного запуску нового відео після завершення перегляду матеріалу. Така система рекомендацій дозволила YouTube збільшити кількість годин переглядів відео до рекордних рівнів, але водночас викликала претензії з боку батьків, які вважають, що це веде до додаткових витрат.
YouTube перетворився у впливовий медіамайданчик за останні роки, у компанії стверджують, що користувачі сервісу щодня переглядають в цілому близько 1 млрд годин контенту.
Потенційні зміни, які поки тільки обговорюються, можуть стати одними з найсерйозніших для відеосервісу. Проте в компанії зазначають, що з безлічі ідей щодо поліпшення YouTube «деякі так і залишаються ідеями».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].