За оцінками Sensor Tower, 100 найбільших видавців додатків в Apple Store и Google Play в І кварталі 2019 року разом заробили $130,4 млн. Провідні видавці в Apple Store отримали середній валовий дохід у розмірі $83,8 млн, що на 64% більше, ніж заробили їхні колеги в Google Play.
Середні споживчі витрати на 100 найбільших видавців в минулому кварталі в обох магазинах були на 12,1% більше ніж в І кварталі 2018 року, коли користувачі витратили $116 млн. Якщо порівювати з 2014 роком, збільшення склало 285%: App Store за останні п’ять років виріс на 291%, Play Store – на 289%.
Якщо звернути увагу на 100 найприбутковіших видавців неігрових додатків, Sensor Tower виявила, що різниця у прибутках магазинів є ще більшою. Споживачі витратили в середньому $23,2 млн на додатки від провідних видавців App Store у минулому кварталі у порівнянні з $7 млн в Google Play. Це складає різницю у 232%, при цьому провідні неігрові видавці на платформі Apple заробляють в 3,3рази більше, ніж їхні колеги в Google Play. Загалом топ-100 видавців неігрових додатків заробили за І квартал в середньому $29 млн.
Проаналізувавши список 100 кращих видавців ігор в цілому та по кожному магазину, Sensor Tower дійшла висновку, що різниця в середніх витратах між App Store і Google Play була найменш відчутною. В середньому за останній квартал в обох магазинах було витрачено $114,5 млн, що майже в чотири рази більше, ніж середній дохід неігрових видавців. Доходи провідних видавців ігор в App Store в минулому кварталі склали в середньому $70,3 млн, що на 48%, ніж $48 млн в Google Play.
Як показує аналіз, Apple App Store залишається лідером з точки зору витрат споживачів в усіх категоріях.
Раніше повідомлялось, що Apple готується до перенесення виробництва з Китаю в інші країни.