Акції Slack Technologies Inc, корпоративного месенджера, дебютували на публічних торгах з ціною у $38,5 за кожну, оцінюючи компанію в понад $23 млрд, що значно вище орієнтира в $16 млрд, встановленого Нью-Йоркською фондовою біржею. Про це повідомляє Reuters.
Акції виросли на 52,2% до понад $40,08 в полудень в четвер. NYSE встановила орієнтовну ціну у $26 за одиницю. Базова ціна, як зазначається, не є торговою ціною, але використовується в процесі формування книги замовлень.
Сьогодні Slack пішов незвичним шляхом прямого лістингу на Нью-Йоркській фондовій біржі, який відрізняється від традиційного ІРО, оскільки не залучає нових коштів. Лістинг є ще одним випробуванням для методу, який вперше використала минулого року компанія Spotify Technology SA.
Дебют Slack відбувся після цілого ряду очікуваних ІРО технологічних компанії, деякі з яких, в тому числі Uber Technologies Inc і Lyft Inc, виявились не надто успішними.
Модель прямого лістингу пропонує Slack можливість значно зекономити на інвестиційній банківській комісії та уникнути угод, які б могли не дозволити багатьом нинішнім акціонерам продати свої акції.
«Ми вважаємо, що прямий лістинг є більш ефективним та дієвим способом для досягнення нормалізованого попиту та пропозиції без обмежень ІРО», – сказав Аллен Шим, фіндиректор Slack.
Прямий лістинг Slack може стати прикладом і для інших компаній, таких як Airbnb Inc, яка розглядає можливість виходу на біржу за допомогою аналогічного підходу, сказало джерело, знайоме з цим питанням.
Видання повідомляє, що прямий лістинг Spotify в квітні 2018 року вважався на той час успішним. Утім через рік акції компанії торгуються приблизно на 15% нижче, ніж під час дебюту, оскільки компанія жертвує прибутками заради росту.
Більше про Slack та переваги прямого лістингу для технологічних компанії можна дізнатись з матеріалу Mind «Скільки коштує Slack: чого очікувати від виходу компанії на біржу».