Компанія LG Display стала в І кварталі 2019 року лідером за обсягами поставок автомобільних дисплеїв, випередивши Japan Display. Про це повідомляє The Investor.
У січні-березні LG Display поставила на ринок 6,08 млн екранів для авто. Цей показник є на 32,5% більшим, ніж за аналогічний період минулого року.
Частка ринку корейської компанії становила 16,8% ринку, в той час як її суперниця з Японії мала долю у 16%.
Однак якщо оцінювати оборот обох компаній за вказаний період, то LG Display значно випередила свого конкурента. Корейська компанія отримала $413,8 млн проти показника Japan Display у $280 млн.
Наразі, як повідомляється,LG Display сконцентрувалася на просуванні автомобільної індустрії дисплеїв як одного з двигунів зростання. В компанії розповіли, що поставляють свої екрани провідним світовим автовиробникам, серед яких Mercedes, BMW, Hyundai и Tesla.
Нагадаємо: у квітні минулого року південнокорейська LG Display вперше за останні шість років повідомила про операційні збитки, викликані потоком постачань з боку китайських конкурентів.