LG Display стала топ-постачальником автомобільних дисплеїв
Її обладнанням користуються такі світові автовиробники, як Mercedes, BMW, Hyundai и Tesla

Компанія LG Display стала в І кварталі 2019 року лідером за обсягами поставок автомобільних дисплеїв, випередивши Japan Display. Про це повідомляє The Investor.
У січні-березні LG Display поставила на ринок 6,08 млн екранів для авто. Цей показник є на 32,5% більшим, ніж за аналогічний період минулого року.
Частка ринку корейської компанії становила 16,8% ринку, в той час як її суперниця з Японії мала долю у 16%.
Однак якщо оцінювати оборот обох компаній за вказаний період, то LG Display значно випередила свого конкурента. Корейська компанія отримала $413,8 млн проти показника Japan Display у $280 млн.
Наразі, як повідомляється,LG Display сконцентрувалася на просуванні автомобільної індустрії дисплеїв як одного з двигунів зростання. В компанії розповіли, що поставляють свої екрани провідним світовим автовиробникам, серед яких Mercedes, BMW, Hyundai и Tesla.
Нагадаємо: у квітні минулого року південнокорейська LG Display вперше за останні шість років повідомила про операційні збитки, викликані потоком постачань з боку китайських конкурентів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].