Продажі безпровідних навушників за рік зросли на 223%

За обсягами продажів – на першому місці Apple

фото DR

Споживчий попит на висококласні навушники продовжує зростати, повідомляє аналітична компанія Futuresource Consulting. За даними фахівців, в січні-березні 2019 року світова виручка від продажу цих аксесуарів зростала в п'ять разів швидше, ніж поставки, передає DailyComm.

Згідно з оцінкою експертів, відвантаження навушників в I кварталі 2019 року збільшилися майже на 9% в річному обчисленні, а в грошовому вираженні зареєстровано ще більш вражаюче зростання – на 43%. З урахуванням прогресу глобальна виручка від продажів навушників досягла $5,9 млрд, підрахували аналітики.

Найстрімкіше зростання серед всіх категорій демонструють навушники типу True Wireless, повністю без проводів. Поставки таких пристроїв збільшилися на 223% в річному численні, а в грошах – на 188%.

Зростаюча популярність навушників True Wireless також сприяла підйому в більшої категорії пристроїв форм-фактора вкладиші («in-ear»), відвантаження яких збільшилися майже на 12%, а продажі в грошах – на 61%.

У той же час в сегментах повнорозмірних навушників фахівці зареєстрували дуже невелике зростання порівняно з цифрами 2018 року. Бестселерами в цій категорії як і раніше залишаються такі моделі, як Sony WH-1000XM3 і Bose QC 35 II.

Загалом найбільшим попитом користувалися бездротові навушники, на частку яких припало 57% в загальному обсязі відвантажень і 85% від сукупної виручки на ринку.

Серед брендів лідером з постачання навушників залишається японська Sony, за якою ідуть Apple і JBL. За обсягами продажів – на першому місці Apple, а навушники Sony і Beats посіли друге і третє місця. В сумі трійка лідерів контролювала майже 50% від сукупної виручки на даному ринку.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS