Volvo оголосила про свої плани скоротити фіксовані витрати на 2 млрд шведських крон ($214 млн), ставши останнім автовиробником, який заявив про ціновий тиск на автопром, який виник через торгову війну між США та КНР. Про це повідомляє Reuters.
Видання зазначає. що автовиробники потрапили під тиск торгових конфліктів, необхідність великих інвестицій для розробки електрокарів та безпілотних транспортних засобів, і загального спаду автопрому.
Volvo, частина китайської сім’ї Geely, прагне випускати автівки преміум-класу, щоб конкурувати з BMW та Daimler.
Як повідомляється, автовиробник скоригував свої глобальні виробничі плани, маючи на меті знизити вплив глобального підвищення мит. В компанії почали переглядати свої кадрові та інші витрати на початку цього року. На сьогодні Volvo скоротила 750 робочих місць, в основному інженерів та ІТ-консультантів, також автовиробник скоротив погодинну оплату праці своїх працівників, що на думку гендиректора Хакана Самуельссона, з липня дозволить зекономити 1 млрд крон.
Компанія зазначила, що нові заходи щодо витрат розпочнуться в другому півріччі та триватимуть до першого півріччя 2020 року. Самуельссон сказав, що вони включатимуть подальше часткове скорочення робочих місць, але в основному будуть направлені на скорочення витрат, щоб зекономити ще 1 млрд крон.
Операційний прибуток Volvo в ІІ кварталі впав на 38,1% до 2,6 млрд крон за останній квартал, який завершився 30 червня. Утім виручка зросла на 1,8% до 67,2 млрд крон.
Нагадаємо: різке сповільнення спостерігається в німецькому автопромі. Зокрема, концерн Daimler «шокував галузь» повідомленням про те, що в другому кварталі замість операційного прибутку отримає збиток в розмірі 1,6 млрд євро, а також попередженням, що за підсумками всього 2019 року результат виявиться «істотно нижчим» ніж торік.