Південнокорейський автовиробник Hyundai Motor Co в понеділок, 22липня, відзвітував про рекордний більш ніж за сім років зростання квартального чистого прибутку, оскільки ослаблення місцевої валюти сприяло зростанню показників у США, а нові моделі збільшили продажі на внутрішньому ринку. Про це повідомляє Reuters.
В цілому, чистий прибуток за квартал виріс на 31,2% до 919,3 млрд вон ($780,44 млн), що трохи нижче ринкових оцінок, але як і раніше є найбільшим квартальним приростом Hyundai з першого кварталу 2012 року.
Операційний прибуток виріс на 30,2% при збільшенні виручки на 9,1%, говориться в повідомленні автовиробника.
На домашньому ринку нові моделі, такі як позашляховик Palisade і седан Sonata, допомогли збільшити продажі на 8,1%, на відміну від ослаблення показників відомих зарубіжних конкурентів.
Утім, як повідомляє видання, навіть за таких умов відновлення доходів може ослабнути на тлі потенційної забастовки з боку внутрішньої профспілки, яка може порушити поставки таких моделей як Palisade як всередині країни, так і за її межами.
Тривала суперечка між профспілкою та керівництвом щодо заробітної платні може мати значний вплив на продажі та прибуток цього року, вважає аналітик Samsung Securities Естер Йім.
Між тим в німецькому автопромі спостерігається різке сповільнення. Зокрема, концерн Daimler «шокував галузь» повідомленням про те, що в другому кварталі замість операційного прибутку отримає збиток в розмірі 1,6 млрд євро, а також попередженням, що за підсумками всього 2019 року результат виявиться «істотно нижчим» ніж торік.