Найбільший автобусний лоукостер FlixBus має намір запустити конкурента BlaBlaCar

Для запуску карпулінгового сервісу будуть використані 500 млн євро, які залучила компанія

фото www.flickr.com/photos/108302915@N04

Материнська компанія FlixMobility (об'єднує бренди FlixBus і FlixTrain) залучила 500 млн євро інвестицій. Про це повідомляє ЦТС.

Один із засновників і генеральний директор компанії Йохан Енгерт заявив, що залучені гроші будуть витрачені на розвиток на світовому рівні: FlixBus планує вийти на ринки Латинської Америки та Азії в 2020 році. Також FlixMobility збирається створити власний карпулінговий сервіс FlixCar – аналог BlaBlaCar.

Гроші були залучені від приватних інвестиційних фірм TCV і Permira. Після цього раунду загальна вартість FlixMobility оцінюється більш ніж в 2 млрд євро.

Карпулінговий сервіс FlixCar, прямий конкурент BlaBlaCar, запускається для збільшення покриття маршрутної мережі.

«Ми від самого початку позиціонували себе не як автобусну або транспортну компанію, а, скоріше, як провайдера мобільності: ми пропонуємо розумні, доступні і екологічні подорожі, будь то автобус, поїзд чи – зовсім скоро автомобіль. FlixCar – це логічний крок в сторону розширення нашої мережі , щоб ще більше людей могли побачити світ. У середньому показник заповнюваності автомобілів становить всього 1,5 людини на одне авто. Ділити поїздку з кимось ще – це чудовий спосіб заощадити на заправці і зменшити екологічний слід», – зазначив Енгерт.

Нагадаємо, що раніше BlaBlaCar оголосив про вихід на ринок автобусних перевезень під брендом BlaBlaBus. На український ринок компанія також планує вийти, однак бренду BlaBlaBus українські пасажири не побачать: компанія сфокусується на партнерському підході роботи з українськими автоперевізниками.

Нагадаємо: на початку червня стало відомо, що найбільший оператор автобусних перевезень в Європі FlixBus планує розширити діяльність на українському ринку.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS