Китайський онлайн-гігант Alibaba запускає торговий інтернет-майданчик для продажу товарів виробниками, продавцями та дистриб'юторами із США. Про це повідомляє Reuters.
Зазначається, що і до цього малі та середні підприємства могли купувати товари за допомогою Alibaba.com, але нова платформа дозволить їм продавати на ній товари. Також він відкриє ринки для американських торгівців в таких країнах, як Індія, Бразилія та Канада.
Завдяки новій платформі компанії з США отримають доступ до світового ринку електронної торгівлі B2B обсягом $23,9 трлн.
Прихильність Alibaba до малого бізнесу в США пояснюється тим, що компанія зіштовхнулась з невеликим ростом доходів від е-комерції, якій і надалі загрожують торгові суперечки між США та Китаєм і посиленням конкуренції на ринку.
Alibaba Group є найбільшою інтернет-компанією Китаю і працює в галузі електронної торгівлі, заснована Джеком Ма в 1999 році. Компанії належать також кілька дочірніх компаній і інтернет-майданчиків – Alibaba Pictures, Alibaba.com, AliExpress.com, Taobao.com, Tmall. com.