Alibaba запускає торговий майданчик для продавців із США

Alibaba запускає торговий майданчик для продавців із США

Відтепер вони отримають до світового ринку електронної торгівлі B2B обсягом $23,9 трлн

Alibaba запускає торговий майданчик для продавців із США
фото www.flickr.com/photos/aliuser

Китайський онлайн-гігант Alibaba запускає торговий інтернет-майданчик для продажу товарів виробниками, продавцями та дистриб'юторами із США. Про це повідомляє Reuters.

Зазначається, що і до цього малі та середні підприємства могли купувати товари за допомогою Alibaba.com, але нова платформа дозволить їм продавати на ній товари. Також він відкриє ринки для американських торгівців в таких країнах, як Індія, Бразилія та Канада.

Завдяки новій платформі компанії з США отримають доступ до світового ринку електронної торгівлі B2B обсягом $23,9 трлн.

Прихильність Alibaba до малого бізнесу в США пояснюється тим, що компанія зіштовхнулась з невеликим ростом доходів від е-комерції, якій і надалі загрожують торгові суперечки між США та Китаєм і посиленням конкуренції на ринку.

Alibaba Group є найбільшою інтернет-компанією Китаю і працює в галузі електронної торгівлі, заснована Джеком Ма в 1999 році. Компанії належать також кілька дочірніх компаній і інтернет-майданчиків – Alibaba Pictures, Alibaba.com, AliExpress.com, Taobao.com, Tmall. com.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло