Alibaba запускає торговий майданчик для продавців із США
Відтепер вони отримають до світового ринку електронної торгівлі B2B обсягом $23,9 трлн

Китайський онлайн-гігант Alibaba запускає торговий інтернет-майданчик для продажу товарів виробниками, продавцями та дистриб'юторами із США. Про це повідомляє Reuters.
Зазначається, що і до цього малі та середні підприємства могли купувати товари за допомогою Alibaba.com, але нова платформа дозволить їм продавати на ній товари. Також він відкриє ринки для американських торгівців в таких країнах, як Індія, Бразилія та Канада.
Завдяки новій платформі компанії з США отримають доступ до світового ринку електронної торгівлі B2B обсягом $23,9 трлн.
Прихильність Alibaba до малого бізнесу в США пояснюється тим, що компанія зіштовхнулась з невеликим ростом доходів від е-комерції, якій і надалі загрожують торгові суперечки між США та Китаєм і посиленням конкуренції на ринку.
Alibaba Group є найбільшою інтернет-компанією Китаю і працює в галузі електронної торгівлі, заснована Джеком Ма в 1999 році. Компанії належать також кілька дочірніх компаній і інтернет-майданчиків – Alibaba Pictures, Alibaba.com, AliExpress.com, Taobao.com, Tmall. com.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].