З січня по червень цього року, група «Нова Пошта» доставила близько 100 млн посилок, вантажів та документів. Про це повідомляє прес-служба «Нової Пошти».
Послугами оператора скористалися бiльше 8 млн клієнтів.
«З березня ми стали працювати 7 днів на тиждень, щоб клієнтам було зручно отримувати й відправляти посилки, оновлюємо відділення, щоб люди могли отримати й відправити посилку за 60 секунд, стали ще швидше відповідати на питання в соціальних мережах і по телефону гарячої лінії. В результаті, середній показник готовності рекомендувати компанію (NPS) виріс до 73% в червні 2019-го, а показник задоволеності сервісом (CSI) досягнув 8,7 балів з 10 можливих», – йдеться в повiдомленнi.
Кількість користувачів мобільного додатку в червні цього року перевищила 2,6 млн. Приблизно вдвічі виросла кількість користувачів, які оформлюють і сплачують посилки через свій смартфон, користувачів бізнес-кабінету стало більше в 17 разів, у порівнянні з першим півріччям 2018 року. Клієнти оформили через цей сервіс більше мільйона експрес-накладних.
Зростання кількості посилок, замовлених за допомогою сервіса NP Shopping з США склало 20%, з Великобританії – 86%. Доставки з Польщі виросли в 3 рази.
За перше півріччя група компаній «Нова Пошта» перерахувала в бюджети всіх рівнів більше 2 млрд грн податків та зборів – на 35% більше, ніж за минулий рік.
Нагадаймо: 17 травня цього року, «Нова Пошта» запустила Хмельницький інноваційний термінал (ХІТ), який дозволить збільшити швидкість обробки вантажів і скоротити час їх доставки. У терміналі загальною площею 7 700 кв м працюватиме близько 200 співробітників.