Фармкомпанія «Дарниця» оцінюється більш ніж в $ 400 млн – Шимків

«Дарниця» – перша за часткою ринку, проте за сумою виручки займає лише третє-четверте місце

Дмитро Шимків
Фото: УНІАН

Фармацевтична компанія «Дарниця», за підсумками незалежної оцінки, оцінюється більш ніж в $ 400 млн. Про це повідомив голова ради директорів Дмитро Шимків у інтерв'ю Ліга. 

«Дарниця» – перша за часткою ринку, проте за сумою виручки займає лише третє-четверте місце. Шимків розповів, що частка «Дарниці» на ринку виробництва ліків в упаковках займеє 14%, за його словами, компанія – найбільший фармвиробник в Україні.

Що ж стосується виручки, то голова ради директорів зауважив, що у цьому питанні головну роль грає роль вартість продукції.

Шимків також підкреслив, що українець витрачає на ліки в середньому $73 в рік, естонець – $258, а швед – $509, споживання ліків в Україні поки істотно нижче, ніж в країнах Євросоюзу.

«Ми розуміємо купівельну спроможність українського споживача і формуємо ціни з урахуванням реальної платоспроможності людей. Незважаючи на наявність у нас в портфелі також і дорогих продуктів, в цілому можна сказати: ми – доступний фармвиробник», – відмітив він.

Окрім того, Шимків підкреслив, що «Дарниця» в першу чергу спеціалізується на виробництві кардіопрепаратів, анальгетиків та препаратів для нервової системи,  в той час як, конкуренти загалом орієнтуються на препарати від застуди ( для горла та носу) та препарати для діабетиків.

«Зрозуміло, що в лінійці є і препарати для горла і від насморока, ми присутні в гастроентерології та інтимному здоров'ї. Але якщо говорити, про те, які напрямки ми вважаємо найбільш привабливими з точки зору нашого розвитку – це «біль», «серце», «нервова система», – підкреслив Шимків.

Нагадаємо: на початку липня 2019 Фармацевтична компанія «Дарниця» приєдналася до Європейської Бізнес Асоціації.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS