У другому кварталі 2019 року компанія Huawei встановила черговий рекорд на китайському ринку смартфонів. За даними аналітиків Canalys, Huawei збільшила поставки своїх пристроїв в Китай майже на третину, до 37,3 млн штук. В результаті ринкова частка вендора піднялася більш ніж на 10% і досягла небувалих 38,2%, пише DailyComm.
Стрімке зростання Huawei ще більше вражає, враховуючи, що негативна динаміка на китайському ринку смартфонів реєструється вже 9 кварталів поспіль, відзначають фахівці.
Huawei залишила далеко позаду своїх основних конкурентів, у яких показники знижуються. Так, у Oppo поставки просіли на 18%, до 17,9 млн штук, у Vivo – на 19%, до 17,1 млн одиниць, а у Xiaomi зареєстровано 20%-ве зниження і відвантаження на рівні 11,5 млн пристроїв.
Apple, яка замикає рейтинг найбільших смартфонних брендів у Китаї, скоротила поставки на 14%, до 5,7 млн штук.
Оглядачі відзначають, що Huawei сконцентрувала увагу на своєму внутрішньому ринку після того, як влада США фактично заборонила їй вести бізнес у Сполучених Штатах, а в травні включила в «чорний список», позбавивши можливості закуповувати компоненти і програмне забезпечення американського виробництва.
У минулому кварталі 64% випущених Huawei смартфонів надійшли в КНР, що стало найвищим показником з другої чверті 2013 року. Хоча санкції США провокують невизначеність на закордонних ринках Huawei, у себе на батьківщині компанія впевнено нарощує оберти.
Торгове протистояння США і КНР створює для Huawei додаткові можливості, зазначив аналітик Canalys Мо Цзя. Партнери по роздрібній торгівлі розгорнули широку рекламну кампанію, в якій роблять наголос на патріотичні почуття китайських покупців.
Раніше повідомлялося, що через американські санкції Huawei посварилася зі своїм найбільшим партнером.
Нагадаємо, кілька днів тому Huawei представила свій перший смартфон 5G.