Напівпровідниковий гігант Broadcom купить виробника антивірусів Symantec, але не повністю, а його корпоративний бізнес за $10,7 млрд. Покупець сплатить операцію з власних коштів, тобто без залучення своїх акцій, передає CNBC, на який посилається DailyComm.
Йдеться про підрозділ, що розвиває програмне забезпечення, яке допомагає компаніям і державним органам виявляти атаки на різні пристрої, а також контролювати використання хмарних сервісів. Конкурентами Symantec на цьому ринку є компанії Cisco, Crowdstrike, Microsoft, Palo Alto Networks і Zscaler.
В 2019 фінансовому році цей підрозділ приніс Symantec близько 50% виручки або $2,3 млрд.
Broadcom розраховує на те, що угода дозволить компанії збільшити річний виторг на $2 млрд, а економію коштів – на $1,3 млрд. При цьому чипмейкер підтвердив плани добитися виручки в розмірі $22,5 млрд в поточному році, як було обіцяно в прогнозах.
Закриття угоди очікується до кінця 2019 року. Symantec планує витратити отримані кошти на повернення капіталу інвесторам у вигляді спеціальних дивідендів в розмірі $12 на акцію. Компанія також має намір збільшити звичайні дивіденди до 12,5 цента на акцію після закриття угоди.
Інвестори позитивно відреагували на новину про продаж корпоративного бізнесу Symantec. До закриття біржі в четвер, 8 серпня, акції компанії подорожчали на 12,3%, до $22,92.
Раніше повідомлялося, що Symantec та Broadcom припинили переговори щодо угоду про купівлю, оскільки не домовилися між собою.