Broadcom купить антивірусний підрозділ Symantec за $10,7 млрд

Broadcom купить антивірусний підрозділ Symantec за $10,7 млрд

Підрозділ приносив компанії понад 50% усіх доходів

Broadcom купить антивірусний підрозділ Symantec за $10,7 млрд
фото www.flickr.com/photos/cytech

Напівпровідниковий гігант Broadcom купить виробника антивірусів Symantec, але не повністю, а його корпоративний бізнес за $10,7 млрд. Покупець сплатить операцію з власних коштів, тобто без залучення своїх акцій, передає CNBC, на який посилається DailyComm.

Йдеться про підрозділ, що розвиває програмне забезпечення, яке допомагає компаніям і державним органам виявляти атаки на різні пристрої, а також контролювати використання хмарних сервісів. Конкурентами Symantec на цьому ринку є компанії Cisco, Crowdstrike, Microsoft, Palo Alto Networks і Zscaler.

В 2019 фінансовому році цей підрозділ приніс Symantec близько 50% виручки або $2,3 млрд.

Broadcom розраховує на те, що угода дозволить компанії збільшити річний виторг на $2 млрд, а економію коштів – на $1,3 млрд. При цьому чипмейкер підтвердив плани добитися виручки в розмірі $22,5 млрд в поточному році, як було обіцяно в прогнозах.

Закриття угоди очікується до кінця 2019 року. Symantec планує витратити отримані кошти на повернення капіталу інвесторам у вигляді спеціальних дивідендів в розмірі $12 на акцію. Компанія також має намір збільшити звичайні дивіденди до 12,5 цента на акцію після закриття угоди.

Інвестори позитивно відреагували на новину про продаж корпоративного бізнесу Symantec. До закриття біржі в четвер, 8 серпня, акції компанії подорожчали на 12,3%, до $22,92.

Раніше повідомлялося, що Symantec та Broadcom припинили переговори щодо угоду про купівлю, оскільки не домовилися між собою.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті