Найбільший у світі бритвений бренд Gillette показує падіння продажів протягом 11 місяців з останніх 12-ти. Procter & Gamble пояснюєцю тенденцію тим, що представники покоління мілленіалів стали рідше голитися через моду на бороди, повідомляє Market watch.
Збитки Procter&Gamble в другому кварталі 2019 року склали $5 млрд. Компанія пояснила свої слабкі результати переоцінкою (мінус $8 млрд) вартості бізнесу Gillette, який входить в P&G.
«Зниження частоти гоління серед чоловіків призвело до скорочення обсягів ринку лез і станків», – пояснив фінансовий директор P&G Джон Меллер. За даними Euromonitor, за останні п'ять років цей ринок скоротився в США більш ніж на 11% – з $2,4 млрд в 2015 році і до $2,2 млрд в 2018 році.
В P&G вважають, що тепер чоловікам стало простіше не голитися під час робочого тижня або в звичайні вихідні.
«Зараз нікого не засуджують за неголеність, вона не вважається ознакою ліні або неповаги, – зазначив Массіміліано Меноцці, віце-президент північноамериканського підрозділу Gillette.
За даними проведених Gillette досліджень поведінки споживачів (досліджувалися розвинені ринки), чоловіки стали в середньому голитися 2-3 рази в тиждень, ще 10 років тому цей показник становив 3-7 разів на тиждень. Загалом це приблизно на 2 рази менше в місяць.
Продажі бритв і лез в Сполучених Штатах падали щороку протягом останніх трьох років, згідно з даними Nielsen зі сканування товарів у роздрібних магазинах.
Ще одна з причин, чому сучасні чоловіки відмовляються голитися, – висока вартість змінних блоків для станків.
Нагадаємо, раніше Трамп звільнив Procter&Gamble від сплати 25%-х мит на сталь для Gillette.