P&G в мінусі через падіння продажів Gillette: чоловіки стали голитися менше
Представники покоління мілленіалів стали рідше голитися через моду на бороди

Найбільший у світі бритвений бренд Gillette показує падіння продажів протягом 11 місяців з останніх 12-ти. Procter & Gamble пояснюєцю тенденцію тим, що представники покоління мілленіалів стали рідше голитися через моду на бороди, повідомляє Market watch.
Збитки Procter&Gamble в другому кварталі 2019 року склали $5 млрд. Компанія пояснила свої слабкі результати переоцінкою (мінус $8 млрд) вартості бізнесу Gillette, який входить в P&G.
«Зниження частоти гоління серед чоловіків призвело до скорочення обсягів ринку лез і станків», – пояснив фінансовий директор P&G Джон Меллер. За даними Euromonitor, за останні п'ять років цей ринок скоротився в США більш ніж на 11% – з $2,4 млрд в 2015 році і до $2,2 млрд в 2018 році.
В P&G вважають, що тепер чоловікам стало простіше не голитися під час робочого тижня або в звичайні вихідні.
«Зараз нікого не засуджують за неголеність, вона не вважається ознакою ліні або неповаги, – зазначив Массіміліано Меноцці, віце-президент північноамериканського підрозділу Gillette.
За даними проведених Gillette досліджень поведінки споживачів (досліджувалися розвинені ринки), чоловіки стали в середньому голитися 2-3 рази в тиждень, ще 10 років тому цей показник становив 3-7 разів на тиждень. Загалом це приблизно на 2 рази менше в місяць.
Продажі бритв і лез в Сполучених Штатах падали щороку протягом останніх трьох років, згідно з даними Nielsen зі сканування товарів у роздрібних магазинах.
Ще одна з причин, чому сучасні чоловіки відмовляються голитися, – висока вартість змінних блоків для станків.
Нагадаємо, раніше Трамп звільнив Procter&Gamble від сплати 25%-х мит на сталь для Gillette.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].