Компанії Givenchy і Coach слідом за Versace вибачилися перед китайськими покупцями за футболки, на яких була зображена карта КНР, але при цьому Тайвань і Гонконг позначалися окремими країнами. Таким чином модні бренди відреагували на вимоги бойкотувати їх продукцію, повідомляє РБК.
Givenchy вибачилася за дизайн на своїх футболках в дописі, опублікованому в китайській соціальній мережі Weibo.
«Ми приносимо вибачення за помилки, які стали причиною обговорення користувачів. Ми маємо понести відповідальність за допущену недбалість. Givenchy завжди поважала територіальну цілісність Китаю і твердо дотримувалася принципу єдиного Китаю», – йдеться в повідомленні.
Компанія Coach принесла свої вибачення в Twitter. Там відзначили, що «неакуратність» в дизайні футболок була допущена ще в 2018 році, після чого вся партія була знята з продажу.
– Coach (@Coach) August 12, 2019
Раніше з аналогічними вибаченнями виступила і Versace, на футболках якої окремими від Китаю територіями були показані Гонконг і Макао.
Зображення футболок стали поширювати по соцмережах в минулі вихідні – разом із закликами до китайських споживачів бойкотувати три модні бренди. Про розрив контрактів з компаніями заявили і китайські поп-зірки, раніше рекламували їхню продукцію. Серед них співак Янг Мі, а також супермодель Лю Вен, яка займалася просуванням Coach. Остання вибачилася і перед своїми шанувальниками за «нерозбірливість у виборі рекламодавця».