Учасники ринку нафтопродуктів відзначили різке погіршення роботи «Укрзалізниці»

Найбільше ситуація погіршилася в центральних регіонах

Фото: УНІАН

Учасники ринку нафтопродуктів відзначають різке погіршення роботи АТ «Укрзалізниця», через що збільшилися терміни доставки вагонів і почастішали простої складів на вузлових станціях. Про це повідомляє enkorr. 

«Трафік дійсно погіршився, багато« кинутих »складів накопичилося в районі станції Знам'янка (Кіровоградська обл.), П'ятихатки, Нижньодніпровськ (обидві – Дніпропетровська область). Є проблеми з переадресацією вагонів з Коростеня », – повідомив представник однієї з компаній.

З проблемами зіткнулися як оператори ринку світлих нафтопродуктів, так і зрідженого газу.

«Вагони простоюють в рази довше: що навантажені, що порожняк», – зазначив представник однієї з газових компаній.

Проблеми стосуються в більшій мірі переадресації вагонів з внутрішнього ринку. 

«Терміни повернення вагонів через кордон підвищилися, але поки на ритмічність імпортних поставок це не позначається. Якщо проблема не буде вирішена оперативно – то затримок з імпорту теж не уникнути », – поділився думкою один з імпортерів литовського і білоруського дизельного палива (ДП).

Імпортери російського ДП з Гомеля (Білорусь) проблем з доставкою вагонів поки не відзначають.

За словами трейдерів, проблеми в роботі залізниці спостерігаються протягом останнього півроку, але в серпні вони збільшилися. Серед причин називають відсутність тяги або персоналу для формування локомотивних бригад. 

«Наскільки ми розуміємо, зараз основний акцент зроблений на перевезення зерна, тому обмежені ресурси в першу чергу спрямовуються туди», – зазначив співрозмовник enkorr.

Нещодавно міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що «Укрзалізниця» має змогу забезпечити достатню кількість тягового та вантажного рухомого складу для виконання перевезень нафтопродуктів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS