Учасники ринку нафтопродуктів відзначають різке погіршення роботи АТ «Укрзалізниця», через що збільшилися терміни доставки вагонів і почастішали простої складів на вузлових станціях. Про це повідомляє enkorr.
«Трафік дійсно погіршився, багато« кинутих »складів накопичилося в районі станції Знам'янка (Кіровоградська обл.), П'ятихатки, Нижньодніпровськ (обидві – Дніпропетровська область). Є проблеми з переадресацією вагонів з Коростеня », – повідомив представник однієї з компаній.
З проблемами зіткнулися як оператори ринку світлих нафтопродуктів, так і зрідженого газу.
«Вагони простоюють в рази довше: що навантажені, що порожняк», – зазначив представник однієї з газових компаній.
Проблеми стосуються в більшій мірі переадресації вагонів з внутрішнього ринку.
«Терміни повернення вагонів через кордон підвищилися, але поки на ритмічність імпортних поставок це не позначається. Якщо проблема не буде вирішена оперативно – то затримок з імпорту теж не уникнути », – поділився думкою один з імпортерів литовського і білоруського дизельного палива (ДП).
Імпортери російського ДП з Гомеля (Білорусь) проблем з доставкою вагонів поки не відзначають.
За словами трейдерів, проблеми в роботі залізниці спостерігаються протягом останнього півроку, але в серпні вони збільшилися. Серед причин називають відсутність тяги або персоналу для формування локомотивних бригад.
«Наскільки ми розуміємо, зараз основний акцент зроблений на перевезення зерна, тому обмежені ресурси в першу чергу спрямовуються туди», – зазначив співрозмовник enkorr.
Нещодавно міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що «Укрзалізниця» має змогу забезпечити достатню кількість тягового та вантажного рухомого складу для виконання перевезень нафтопродуктів.