При перевірці реалізації міської програми Kyiv Smart City за 2015-2017 роки було виявлено фінансових порушень і недоліків на суму 253,8 млн грн. Про це повідомляється в новому звіті Департаменту внутрішнього фінансового контролю Київської міської держадміністрації (КМДА).
При цьому з міського бюджету на реалізацію ініціативи було виділено 702,93 млн грн, тобто приблизно половина цих коштів була витрачена неефективно.
Згідно зі звітом, з 253,8 млн грн: призвели до втрат – 47,93 млн грн (в тому числі втрати, що виникли в результаті неефективних операцій – 30,25 млн грн) з ризиком втрат – 142,1 млн грн без ризику втрат – 63,77 млн грн.
Бюджетні гроші були виділені трьома комунальним підприємствам, зайнятих в реалізації міських програм: «Інформатика» – 10 пунктів програми, 330 млн грн, «Київтелесервіс» – 5 пунктів програми, 252 млн грн, «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (ГІОЦ) – 25 пунктів програми, 106 млн грн.
При цьому кожен з виконавців отримав як мінімум 10 великих зауважень від аудиторів.
Найбільша кількість прямих збитків довелося на КП «Інформатика» – при перевірці ефективності роботи організації було виявлено фінансових порушень і недоліків на суму в 97,3 млн грн.
В роботі «Київтелесервісу» були виявлені порушення на суму 85 млн грн, з них прямі збитки становлять 11 млн грн.
ГІОЦ, який займався реалізацією електронного квитка в міському транспорті, то підприємство було помічено за неефективним витрачанням бюджету з ризиком втрати на суму 11,45 млн грн, і без ризику втрати на суму 59,9 млн грн.
Детальніше про безготівкову плату за проїзд читайте у матеріалі Mind «Безконтактний проїзд: які е-квитки «працюють» в українському транспорті «.