До 2038 року попит на пасажирські літаки в Китаї складе 8090 літаків, а витрати авіакомпаній на придбання нових літаків злетять до $1,3 трлн, прогнозують в американській авіабудівній корпорації Boeing, повідомляє ЦТС.
Прогноз 2018 року оцінює попит Китаю на 20 років в 7690 нових літаків і загальною вартістю в $1,2 трлн.
Також, за розрахунками Boeing, за 20-річний період Китай заплатить за комерційне обслуговування авіатехніки близько $1,6 трлн.
Таким чином, сукупна оцінка витрат зросте на 7%, до $2,9 трлн.
При цьому частка вузькофюзеляжних повітряних суден складе 74% поставок літаків у Китай до 2038 року і загальною кількістю близько 5,96 тисяч одиниць, прогнозує Boeing. Поставки широкофюзеляжних літаків до Китаю компанія оцінює в 1780 одиниць, втричі більше за діючий флот таких лайнерів.
Зараз на Китай припадає 15% світового флоту пасажирських літаків. За прогнозами, ця частка до 2038 року збільшиться до 18%. Протягом наступного десятиліття Китай може обігнати США і стати найбільшим у світі ринком авіаперевезень.
Нагадаємо, через торгову війну вантажні авіаперевезення падають в усьому світі, крім Африки.