2 жовтня 2019 року венчурний фонд TMT Investments інвестував $1,65 млн у платформу для перфоманс-маркетингу і аналітики рекламних кампаній Affise і український сервіс для створення онлайн-реклами RetargetApp.
Affise це стартап, який розвиває хмарну SaaS-платформу і пропонує рекламодавцям, агентствам і партнерським мереж рішення в області трекінгу, бізнес-аналітики та автоматизації рекламних кампаній. Сума інвестицій – $1 млн.
RetargetApp розробляє платформу, яка аналізує дані від клієнта (мета реклами, бюджет) і на їх основі автоматично запускає рекламні кампанії у Facebook і Google. Його доля інвестиції складає $650 000. Також, RetargetApp на 90% закрив Seed-раунд загальним розміром в $1,5 млн. TMT Investments виступив лід-інвестором, також в раунді взяли участь TA Ventures, компанія Aitarget і приватні інвестори.
«Обидва проекти являють собою платформи, що дозволяють клієнтам ефективно працювати в соцмережах. Зараз в усьому світі тренд на перехід клієнтів і агентств до технологій, які зменшують собівартість контакту в інтернеті і автоматизують запуск рекламних кампаній в соціальних мережах і у блогерів, використовуючи big data і технології штучного інтелекту» – коментує новину співзасновник і керуючий партнер TMT Investments Артем Інютін.