TMT Investments інвестував $1,65 млн у два стартапи в сфері реклами — Affise та RetargetApp
RetargetApp - український сервіс для створення онлайн-реклами

2 жовтня 2019 року венчурний фонд TMT Investments інвестував $1,65 млн у платформу для перфоманс-маркетингу і аналітики рекламних кампаній Affise і український сервіс для створення онлайн-реклами RetargetApp.
Affise це стартап, який розвиває хмарну SaaS-платформу і пропонує рекламодавцям, агентствам і партнерським мереж рішення в області трекінгу, бізнес-аналітики та автоматизації рекламних кампаній. Сума інвестицій – $1 млн.
RetargetApp розробляє платформу, яка аналізує дані від клієнта (мета реклами, бюджет) і на їх основі автоматично запускає рекламні кампанії у Facebook і Google. Його доля інвестиції складає $650 000. Також, RetargetApp на 90% закрив Seed-раунд загальним розміром в $1,5 млн. TMT Investments виступив лід-інвестором, також в раунді взяли участь TA Ventures, компанія Aitarget і приватні інвестори.
«Обидва проекти являють собою платформи, що дозволяють клієнтам ефективно працювати в соцмережах. Зараз в усьому світі тренд на перехід клієнтів і агентств до технологій, які зменшують собівартість контакту в інтернеті і автоматизують запуск рекламних кампаній в соціальних мережах і у блогерів, використовуючи big data і технології штучного інтелекту» – коментує новину співзасновник і керуючий партнер TMT Investments Артем Інютін.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].